Tramvaj na Strahov
Studentské spojení Strahova s Dejvicemi dnes zajišťuje linka 143. Její úlohu by ovšem měla postupně převzít tramvaj na Malovanku a na Strahov.
Studentské spojení Strahova s Dejvicemi dnes zajišťuje linka 143. Její úlohu by ovšem měla postupně převzít tramvaj na Malovanku a na Strahov.
Dnes nejvytíženější autobusovou linku 107 by měla nahradit nová tramvajová trať z Podbaby na Suchdol. Navíc ulehčí příměstským autobusům.
Nejočekávánější, nejdůležitější a možná i nejdéle diskutovanou dopravní stavbou je vlaková trať na Letiště. Dvě vlakové zastávky a k tomu několik autobusových linek.
Tramvaj podél nové vlakové trati na Letiště by měla končit u osady Padesátník. Jenže dopravní význam nespočívá v obsloužení osady...
V dnešních prázdných místech u zastávky Trojská má vzniknou velké parkoviště P+R a u něj tramvajová smyčka pro spojení s centrem.
Počernická ulice na Sídlišti Malešice vždy počítala s tramvajovou tratí. I v letošním dokumentu je proto zmíněna, spolu s tramvajovými linkami 15 a 16.
Velká dopravní stavba s významem nejen tramvajovým, ale i autobusovým a pěším.
Jednoduchého prodloužení tramvajové tratě z Divoké Šárky by se měla dočkat Dědina.
Spořilovská spojka, jedna z nejvytíženějších ulic v Praze, má být podle plánu zakryta. A na povrchu má kromě parku vzniknout tramvajová trať.
Zašlé nádraží na Strašnicích už velice brzy nahradí dvě nová nádraží a ještě k tomu jedna nová tramvajová smyčka na Zahradním Městě.
Jednou z nejbližších tramvajových staveb je smyčka v areálu dnešní autobusové smyčky Depo Hostivař. S přestupem skoro na všechno.
Okolí stanice Pankrác čeká drobný problém – uzavření. Podle Ropidu by to měla vyřešit staronová tramvajová trať.