
Trojská lávka
Nejsevernější most přes Vltavu v Praze a stále přeci jen na dosah centru. O osudu staré Trojské lávky slyšel asi každý, a teď máme příležitost si pečlivě prohlédnout novou.
Nejsevernější most přes Vltavu v Praze a stále přeci jen na dosah centru. O osudu staré Trojské lávky slyšel asi každý, a teď máme příležitost si pečlivě prohlédnout novou.
Čtyři různé soubory odklonů, někdy náhradní tramvajová linka, jindy autobusová, někdy blokový objezd okolo Na Knížecí, jindy ukončení povrchovou kolejovou spojkou... Na Andělu se toho za týdny opravy tramvajové tratě událo víc než dost.
Tramvajový boom pokračuje realizací desítky let starých slibů - tentokrát do Malešic.
Jezdila sem už jedna z prvních pražských autobusových linek, stejně tak dnes je vytížená návštěvníky okolních turistických atrakcí. Jmenuje se Zowologická zahrada... Ehm... Tak nějak...
Slavíme 8. narozeniny! Tři hodiny si opět budeme povídat o dopravních i nedopravních tématech, rozebírat naši historii či se hádat o politice.
San Francisco, nebo Lisabon? Dan se každopádně podíval na vrub tamější hromadné dopravě i na naše prostředí nezvykle pravidelné dálkové vlaky.
Praha představila nový informační systém, který pomůže s orientacím všem obyvatelům i návštěvníkům. Provozovatelé dálkových autobusů jdou do sebe a chodci s auty jakbysmet.
Po 14 letech slibů o rozvoji tramvajové dopravy jsme se dočkali. Dvě nové zastávky na kraji Barrandova, jedna u nové zástavby a druhá poměrně daleko od zástavby staré. Několik dní po otevření jsme se zajeli podívat, jak celá stavba dopadla.
Města jsou sice menší, ale stále dostatečně velká na samostatný provoz veřejné dopravy. Pomalu rozjíždíme sérii o MHD mimo Prahu a začínáme Říčany, které ve své nejmodernější podobě vypravují několik zelených minibusů zdarma každý den.
Z téměř otevřené tramvajové trati, která ještě před pár týdny slibovala zastávku Kaskády, reportujeme další tramvajové projekty.
Říká se mu tubus, fakticky se ale jedná o most. Soupravy metra díky němu překonávají hluboké údolí Nepomuckého rybníka a metro tak zde tvoří dominantu sídliště.
Oblast Mníšku pod Brdy se poslední měsíce potýká problémy s vysokým počtem čísel linek, které pak schází při integraci zbytku Středočeského kraje. Nabízíme řešení.